۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
شیاطین جادوگر

ترامپ دشمنان سیاسی خود را تهدید کرد. او وعده داد که دشمنان داخلی را نابود خواهد کرد.

به گزارش صدای بورس، نشریه «د ویک» در آخرین شماره خود به بررسی این موضوع پرداخته و نوشته است: مدت کوتاهی تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده است.

در چنین شرایطی، دونالد ترامپ (نامزد جمهوریخواهان) لفاظی درباره سیاست ضدمهاجرتی را افزایش داده و مخالفان سیاسی خود را شیطان نامیده است.

ترامپ در گفت‌وگو با شبکه فاکس نیوز درباره دخالت‌های خارجی در روند انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشکل بزرگتر، وجود دشمنان داخلی است. ترامپ در این باره از آدام شیف، نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا نام برد و او را چپگرای دیوانه خطاب کرد. شیف در جریان استیضاح ترامپ نقش اساسی ایفا کرده بود. او همچنین تأکید کرد که دشمنان داخلی خطرناک‌تر از چین یا روسیه هستند.

شیاطین جادوگر

کد خبر 506780

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • تشدید بحران

    د ویک

    تشدید بحران

    خاورمیانه در آستانه بحران بزرگی قرار دارد. در چنین شرایطی، آیا اجتناب از جنگ امکان‌پذیر است؟

  • حمله به روسیه

    د ویک

    حمله به روسیه

    جنگ روسیه و اوکراین وارد مرحله تازه‌ای شده است. ارتش اوکراین با حمله به مواضع روس‌ها توانست بخشی از خاک خود را بازپس گیرد. حالا کی‌یف از غرب درخواست کرده تا سلاح‌های بیشتری در اختیار اوکراین قرار دهد.

  • آشفتگی ترامپ

    د ویک

    آشفتگی ترامپ

    در مناظره دونالد ترامپ و کامالا هریس، رئیس جمهور پیشین آمریکا آشفته و مضطرب بود و به همین دلیل، بسیاری از تماشاگران این مناظره اعلام کردند که هریس برنده بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =